Slut på

Ja idag är jag verkligen helt slut på!
Mitt packade schema har fortsatt, men nu när jag börjat jobba på riktigt så känns det i kroppen.. Har varvat praktik hos veterinären med inskolning på hemtjänsten. 

På lördagen skulle jag egentligen ha åkt till Umeå men jag valde att stanna hemma med min lille vovvsing. Söndagsmorgon på jobbet, efter det åkte jag till Barsele på hundträning, och sen tillbaka för mer inskolning. På kvällen ringde I och frågade ifall vi ville komma och träna mer lydnad. Så det gjorde vi! :)

Igår jobbade jag min första dag. Det gick faktiskt bättre än väntat. Jag kommer nog in i det när jag har fått göra alla turer. På kvällen tränade vi ännu mer med hundarna. Lillebror var med och vi gjorde budföring. Epoxy var superduktig! Sedan hade I med sig kameran och tog så fina bilder.



Stiliga killen, som gärna vill ha korven i min hand ;)


Idag har jag först jobbat och sedan åkt direkt iväg till hundträning. La ett spår som Epoxy plockade in galant, visade lite fotgående för instruktören som blev imponerad, och till sist gjorde vi en budföring med henne som mottagare. Även det gick super! :D Undra om man kanske skulle kunna... jaa vi får se i slutet av sommaren ;)



Pussar på lille söte Vector-valpen




ps. Grattis till lillasyster som fyller 12 år idag! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du förstod vilken artist ja hämtade meningen ur ? (: Behöver dig prodi, vad sägs om att komma upp hit en helg med vovvsingen?????

2009-06-20 @ 00:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0