Fullt ös

En vecka och en dag har jag varit hemma. Snart bara en månad kvar tills kärleken kommer. Bara en månad?! Jag har fullt schema, 24/7. Bäst är väl det så jag inte saknar älskling så mycket. Fast man kanske ska hinna njuta lite av sommaren också?


Detta har jag hunnit med:


>Vattnat farmors 113 krukväxter (ja, hon är lite galen)

>Praktiserat tre dagar hos veterinären
>Tittat på en spårtävling (som en jätteduktig FLATCOATED vann!)

>Kört sisådär 50 mil till, med audin
>Fikat hos mormor
>Spårat med Epoxy (yey, det gick bra!)
>Pratat med vännen I - fyra timmar i sträck på fotbollsplan
>Varit på skolavslutningsparty på ishallen
>Sett lillbror spela med sitt band (verkligen duktiga)
>Följt mamma på teckenspråkslektion
>Ätit tårta med Luspenelever
>Lånat böcker från biblioteket och börjat läsa
>Löst en massa korsord
>Kramat alla mina småsyskon (alla tre alltså)
>Spelat Diablo 2 med småsyskonen
>Tittat på lillasysters ridlektion i hoppning
>Borstat hästar & sagt hejdå till två av dem som snart inte finns längre...

Ja det var väl ett urval. Ikväll ska jag gå över till personalrummet och läsa igenom allt som hänt sen sist jag jobbade. Kan ju behövas innan jag börjar jobba på måndag. Sen ska jag äntligen få se "Låt den rätte komma in". Lyckades nämligen inte övertala Tobias att hyra den i Uppsala :p Imorrn ska jag praktisera igen, på lördag åker vi till Umeå och på söndag är det hundträning. Japp. Fullt upp som vanligt!






jag saknar dig, allra finaste.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0