Nedräkning

Bara fyra dagar kvar nu tills kärleken kommer hit! Jag räknar timmarna, och längtar så mycket att det nästan gör ont. Säger som T sa: Snart får vi kramas, älskling! ;D

Annars har jag svårt att få sitta vid någon dator här hemma. Tänk att vi har fyra stycken men ingen har lust att låna ut sin dator till stackars mig. Min laptop är ju kvar i Uppsala hos T. På fredag kommer den iaf hit, så då blir det kanske fler uppdateringar. Eller så har jag fullt upp med att ta igen förlorade mysstunder med en snygging, man vet aldrig ;)

I veckan har jag jobbat och varit hos Ida & Andreas. Epoxy har slutat vara sur gammal farbror och börjat trivas i sällskapet med deras två goldenhannar. Träningen gick dock sämre, men det gör ju mindre när man få ha trevligt istället! ;) Bilderna är tagna av Ida och jag lånade dom från deras fina hemsida, http://www.luckylad.se/.

 



I helgen körde jag till Husbondliden och Lapplandsveckan. Många bra möten var det där, särskilt fredagens nattmöte var superbra. Höjdpunkten var ändå att få träffa Linnea & Filip! Och jag fick känna lilla bebisen sparka. Ojoj, det fick min biologiska klocka att slå ett extra slag ;) Men oroa er inte, än är det länge kvar för min del...

Igår åkte jag upp till Storuman för att träna hunden. Tyvärr gick det riktigt dåligt. Men jag passade på att träffa några vänner så dagen var inte helt förstörd. Kvällen hemma fick jag sug efter att pyssla på med något speciellt, som jag inte kan berätta om här (jag vet några speciella personer som läser bloggen :p). Hur som helst så kom jag igång riktigt bra och det blev en sen kväll, men nu är det mesta gjort. Och kul var det! Tror jag ska fortsätta ikväll ;)

Idag har jag inte hunnit så mycket mer än att gå en långpromenad med mor & mormor. Börjar jobba om en timme. Imorrn ska jag först till Storuman och inhandla lite prylar jag behöver för mitt projekt. Sedan fortsätter jag vidare till Slussfors och veterinären. Hmm, det känns ändå som att dessa sista dagar av väntan kommer gå rätt snabbt, och det är jag glad över! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea och Filip

hehe, ja det är en speciell känsla att känna den lille sparka... det blir bara mer och mer aktivitet i magen för varje dag som går :)

2009-07-06 @ 20:36:31
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Dessan

Vilka fina bilder och vad fin Epoxy är (: Kitty hälsar så gott!

2009-07-08 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0