Nyårslöfte infriat!

- jag har nämligen startat en blogg!

Måste börja med att tacka Tobias för den fina designen som han skapade åt mig, visst är han duktig?!

Är ju numera placerad långt ifrån mina gamla hemtrakter, närmare bestämt 75 mil. För att hålla mig uppdaterad om vad som händer därhemma läser jag gärna era bloggar, så jag tänkte att ni skulle uppskatta att få veta mer om hur jag har det härnere! Kommer skriva om livet som veterinärstudent, hur det är att bo i Uppsala, men självklart också om vad min käre sambo sysslar med och om allt bus vi hittar på med söta hunden :)

Kommentera gärna så jag vet att ni hittat hit!

Nej, nu måste jag faktiskt plugga, har tenta i övermorgon...

See ya,
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Tompa

Kul med en blogg, men jag tycker att designen är FUL :) Hälsa Tobias det hehehe (men den är helt ok igentligen)

2009-01-22 @ 10:08:36
Postat av: Kickan

Nu ska du få blogga dig less, jag är väldigt nyfiken på hur det går och osv ;D

Ihk, börjaskriva ! :D

2009-01-22 @ 12:47:49
URL: http://xsvanberg.blogg.se/
Postat av: Syster

Woho, du bloggar! Kommer att vara din största läsare,haha ;) bli ingen brunettbella nu bara. puss! :*

2009-01-30 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0