Hemma :D

Jorå Dess, precis som du gissade så har jag inte skrivit på några dagar eftersom jag har packat & städat ena dagen, kört bil den andra och så idag myser jag äntligen hemma hos familjen :)

Hitresan gick bara fint för min del, jag & mitt trevliga sällskap pratade konstant hela vägen, så tiden bara flög iväg :) För älskling, som körde BMW:n, gick det lite sämre. Det började i Uppsala efter att han tankat den full - det bara forsade ut bensin, säkert 10-15 liter. Som tur var slutade det iaf. Men det var också pyspunka på två däck så han fick stanna ungefär var tionde mil och pumpa i mer luft :p

Vi kom iaf fram till slut, till T:s föräldrar och åt stark-pizza. Träffade hans farmor och farfar och deras lille jämthundsvalp. Tuff som rackarn redan nu, då han både bjäfsade och nafsade mot den mycket större flatten. Såg lite kul ut nör Epoxy försökte få honom att dra dragkamp, men när valpen väl tordes bita fast så ruskade Epoxy så kraftigt med huvudet att valpen blev rädd och gömde sig under soffan :p Men han var snabbt framme igen och försökte en gång till :)


Ett syskon till valpen vi träffade (jag vill ha min kamera NU)

Sen åkte vi ned till byn och mina föräldrar. Åt pepparkakor och ädelost medan vi såg Stardust på tv, men vi fick ge upp mitt i och gå isäng då både jag & T var jättetrötta.

Älskling har såklart spenderat denna söndag jobbandes med Bmw:n tillsammans med pappa. Hann dra några varv isbanan också ;) Själv har jag bakat julgodis. Lillebror har fixat Spotify åt mig så det blir en massa musik också. Skönt att ha med sig datorn hit!

Ikväll har vi varit på musikcafé på Fillan. Härligt att träffa hela tjocka släkten ;) Tillochmed moster, farbror och kusinerna kom dit, direkt från Uppsala. Även mormor & R var där. Imorrn ska jag gå en sväng till dem och hälsa på. Antingen före eller efter jag har hälsat på allra bästa vännen - oj vad jag har saknat dig! Ska bli spännande att se ifall vovvarna vill leka med varandra..:)



Kommentarer
Postat av: Dessan

Då var det som jag trodde :) Själv har jag två dagar kvar nu innan jag får dra mig uppöver. Längtar! Jag har faktiskt inte planerat nånting överhuvudtaget tills på nyår. Kände faktiskt int för så mycket alls. Ska ni va uppe i Hemavan?

2009-12-21 @ 13:38:17
URL: http://deessant.blogg.se/
Postat av: Dessan

Nämen nu är de väl ändå dags att uppdatera! ;)

2010-01-11 @ 20:57:05
URL: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0