Premiärhelg

Så var det måndag, vilket betyder att älskling är tillbaka i Uppsala igen och jag är hemma själv med hunden. Har lagat mat och varit ute och sprungit intervaller så nu känner jag mig rätt nöjd med att sitta i soffan och se Talang.

Helgen spenderades hemma själva för första gången på mycket länge, så skönt! Förutom att vi myste i soffan framför ett gäng bra filmer, hann vi med flera premiärer. För det första var vi på stan för första gången sedan jag flyttade hit för 2 månader sedan(!). Gick i affärer och hittade lite pyssel inför bröllopet och tog en fika. Vi var dessutom ute och sprang tillsammans för första gången i Piteå.

På lördagkvällen åkte vi iväg till stan och buggade till Fernandoz, var såå länge sedan sist men det gick grymt bra ändå, huur roligt som helst!! Slutligen var vi ute och spårade med hunden för första gången i år. Epoxy var jätteduktig med spårningen, tyvärr var han lite för ivrig och struntade helt enkelt i att plocka upp pinnarna trots att han hittade alla. Det är kruxet när han tycker själva spårandet är roligare än belöningarna, måste lägga mer värde i den delen.. 



Hur som helst, vi hade en riktigt härlig helg för oss själva och jag känner mig pepp inför arbetsveckan. Hade kastrationsrace idag, har det imorgon igen och på onsdag ska jag ha operationsdag tillsammans med chefen, så kul!! Till helgen ska jag hem till byn, HELA familjen är hemma, inklusive systerdottern, som jag längtar! :D

Kommentarer
Postat av: Beata Klein

Hej! Jag läste i ett inlägg för länge sedan att du behandlat din hund med immunoterapi. Jag är intresserad av att höra mer om detta :). Om du vill får du gärna mejla mig!

2014-06-12 @ 13:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0