Att få bada på bästa badplatsen i varmt vatten

Ovanligt nog var det övervägande fint väder under mitt härliga sommarlov, och eftersom det var otroligt varmt under våren hade faktiskt vattnet hunnit uppnå en badvänlig temperatur redan i början av juni! Trots att mamma brukar säga "Inget bad före midsommar" ;) Så en vacker kväll fick jag skjuts av lillasyster i hennes fina EPA-traktor till byns badstrand, mamma fick skjutsa vovven eftersom han inte ryms i epan (plus att basen är så kraftig)..
 
Jag och Epoxy simmade en sväng tillsammans, tala om lycklig hund! Och jag hade det väldigt bra jag med ;) Stranden helt för oss själva, i alla fall ett tag. Lillasyster lånade kameran medan jag badade, så för en gångs
skull fastnade jag på bild! :D Översta bilderna har dock jag tagit själv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0