Att få vara ledig med min bästa vän och kärlek

 

Jag har lite svårt att berätta vad vi gjorde efter midsommar, minnena är suddiga på grund av av den rosa kärleksdimman som omgärdade min tillvaro under de två veckorna som vi spenderade tillsammans innan utomlandsresan. Det jag vet är att vi åkte runt och träffade släkt och vänner och blev gratulerade, vi kramades en massa och pratade om bröllopet, vi åkte runt och kollade på olika lokaler för vigsel och bröllopsfest, och åt en massa god mat. Sen spenderade vi såklart några dagar i bästa Hemavan också, bara vi tillsammans. Det var mys! Vi röjde upp runt stugan så det blev riktigt fint, och så försökte vi oss på att fiska förstås. Fick upp några mindre öringar var, blev en fin middag och så gav vi bort resten till T:s farmor och farfar som vi hälsade på under hemvägen.

 

 

Slutsatsen av detta är att det spelar mindre roll vad man gör när sällskapet är det bästa. Tobias, du är mitt allt <3


Kommentarer
Postat av: den blivande

Den puddingen känner jag igen =)
Bättre sommar får man leta efter!

Svar: Puss snyggo! <3
ofiie.blogg.se

2013-10-09 @ 11:41:07
Postat av: Ulla Strindell

Du har verkligen fått högsta vinsten!

Svar: Det håller jag med om, att uppleva en sådan kärlek gör livet fantastiskt oavsett vad som händer!
ofiie.blogg.se

2014-03-12 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0