Lycka!

Nu när det är officiellt vill jag bara berätta det här också, jag ska bli MOSTER!! :D
Till hösten kommer det första bidraget till en ny generation i vår släkt - min lillasyster blir alltså först av oss kusiner att bli förälder! Härliga tider väntar, jag är glad att jag skriver examensarbete i höst så att jag kommer kunna åka till Stockholm och hälsa på en massa när bebisen har kommit. Sen att det blir långt avstånd när vi väl har flyttat härifrån i januari känns tråkigare, men det löser sig nog. Längtar tills bebisen är här!! Grattis igen lillasyster!! :D

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag längtar också! Vi kommer såklart och hälsar på i uppsala under mammaledigheten, tills dess ni flyttar. Vill också få spela kubb och grilla med er ;) kram!

Svar: Det låter bra det!! Spela skogskubb var väldigt roligt så det kan vi göra om ;) Kram
ofiie.blogg.se

2013-05-14 @ 21:02:05
Postat av: mormor

Ja, Nu blir jag mormorsmor;D Härligt att få uppleva det. Besöken oss emellan måste bli så ofta som möjligt.

Svar: Det var ju förutbestämt att du skulle bli det ;) Fler barnbarnsbarn ska det bli också hoppas jag! :)
ofiie.blogg.se

2013-05-15 @ 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0