Skolavslutning & nya idoler

Förra tisdagen var det skolavslutningsfest i Lycksele, mina yngsta småsyskon var redan där och själv åkte jag dit med mina föräldrar senare på kvällen. Petter skulle uppträda under kvällen, men själv var jag mest peppad över hårdrocksbandet Pompei Nights som spelade innan dess. Hade lyssnat in mig på en av deras låtar som jag tyckte var bra, och jag blev inte besviken av att höra dem live! Sångaren var riktigt bra, och övriga bandmedlemmar var också duktiga - jag fick mig helt enkelt ett nytt favoritband!
 
 
Efter att de hade spelat, satte vi oss på ett kvällsöppet café vid torget. Jag drack chaité och åt min favoritpaj, nämligen pecanpaj med grädde. Mums! Vi satt länge och bara chillade och tittade på allt folk som rörde sig utanför. När caféet stängde kl 22 gick vi ut igen och gick runt lite fram tills det var dags för Petter. Insåg dock snart att låtarna var rätt lika, och vi orkade inte se hela konserten utan begav oss hemåt igen.
 
Hela hemvägen såg vi hur himlen brann i orange och rosa, och trots att klockan hade passerat midnatt när vi var hemma, kunde jag inte låta bli att ta kameran och åka iväg för att försöka hinna fota den vackra himlen. Hann dock inte riktigt få med färgerna, men tycker att bilderna blev rätt fina ändå! Har förresten inte med mig datorn hit så inga foton har blivit redigerade så ni vet :)
 
 

Kommentarer
Postat av: syrran

underbara bilder, får mig att längta hem..

Svar: Snart är det jul, såå roligt att ni kommer!
ofiie.blogg.se

2013-08-21 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0