Hej hopp!

Ojoj, det har hunnit gå en hel månad och lite till sedan sist jag uppdaterade. Och nej, det är inte för att jag tröttnat eller något sånt, jag har har helt enkelt inte suttit vid någon dator på så länge! Eller ja, snabbkollat mailen någon gång, men inte mer än så.. Hemma hos föräldrarna slog blixten ned i ett träd utanför huset och tog samtidigt teve, internet och telefon. I Italien hade vi inget internet, och det har jag inte här i Vännäs heller, så det blir som det blir. Får se om jag fixar ett mobilt bredband kanske!


På en månad har jag hunnit med en hel del faktiskt. Skrev kliniska anatomi-tentan, vilken jag tyckte var jättesvår men ändå lyckades klara på något vis?! Åt grillmiddag med ett gäng ur klassen för att fira sommarlovet. Åkte hemåt över långhelgen med älskling och gick på bröllop. Spenderade en regnig vecka i vackra Italien med tjejkompisarna. Hjälpte till en massa hemma hos familjen sista skolveckan då det var massor som hände: lillasyster fyllde år, lillebror gick ut nian, och samme lillebror åkte till Afrika (och är fortfarande kvar).


Sedan flyttade jag tillfälligt till Vännäs för att jobba på veterinärkliniken. Första sommaren i mitt liv som jag inte bor hemma!! Det är en väldig omställning att både bo själv och att göra ett helt nytt arbete - jag är heeelt slut på kvällarna! Hittills har jag knappt orkat göra annat än sova. Men ikväll är jag iaf hos I och lånar hennes dator medan jag väntar på att hon ska sluta jobba :)


Nästa helg kommer älskling upp för att ha semester. Det har varit så mycket att jag knappt hunnit sakna honom, men det ska bli väldigt mysigt att träffas igen! Hoppas man får träffa en massa andra gamla vänner i helgen också, plus att jag är väldigt peppad på att bugga en massa!


Näe, om man skulle ta och se lite teve kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Men grattis. Du klarade tentan. Hoppas att du kommer igång i Vännäs med orken. Jobbigt med nytt arbete och egenliv.

Kram.

2011-07-10 @ 17:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0