Galet

Hunden var så knäpp igår att jag kände att det var bäst att ta cykeln för att hinna med honom nästa gång det var dags att gå ut. Hjälp, vad det gick undan! Cyklade åtta kilometer med honom, och han bröt inte av till trav en gång (förutom när jag inte orkade). Hade blodsmak i munnen när vi var halvvägs, och jag hann INTE med honom i uppförssbackarna! Han sprang som om han hade eld i baken. Hujedamej. Och inte verkade han trött heller när vi kom in.

Nu på morgonen märkte man ändå att han fått ur sig en massa energi. När jag klev upp klockan sju ville han inte riktigt vakna. Iofs har vi ju haft sovmorgon nu ett antal dagar. När jag kom in från morgonpromenaden gick han och la sig igen! Det har inte hänt på väldigt länge. Pjuh, blir nog en bra hemresa ändå :)

Näe, dags att cykla iväg till BMC för vårt gruppmöte. Framåt lunch lär vi vara klara, ska skynda mig hem och promenera lite till, sen kommer älskling hem. Då ska vi bara packa bilen och åka. Norrland, here I come! ;)


Hemma!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

sitt ju o vänt på att du ska uppdatera?? :D

2011-03-26 @ 11:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0