New Moon

Kom precis hem från bion. Varför ska allt roligt ta slut så fort jämt?!

Den nya Twilight filmen var iaf jättebra. Har längtat i många månader, och nu när jag äntligen sett den så kan jag inte göra annat att fortsätta längta. Till nästa film. Åhåjaja. Tror jag får införskaffa böckerna och läsa mig less istället. För trean lär ju vara alltför långt borta för att det ska vara vettigt att längta efter så länge.

T tyckte också om filmen, faktiskt sa han att den var bättre än den första. Han kände sig dock lite ensam som kille på bion, och det var faktiskt överlag tjejer. Men SJÄLV var han absolut inte :p En hel del fnitter blev det hursomhelst när killarnas tröjor åkte av. Ögongodis på hög nivå! Tror jag lutar åt Team Jacob. Varma mörka killar är ju faktiskt min grej ;)

Dagen har annars spenderats hos moster. Det blev en kostym tillslut! Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, jag sydde allt själv, trots att jag inte suttit vid en symaskin sedan högstadiet. Det har runnit en hel del vatten under broarna sedan dess. Men jag kan mer än jag tror! Inte för att det var mer komplicerat än raksöm, men ändå!

Nu blir det sängen. Imorrn måste jag försöka plugga. Kanske hänger med pojkarna på stan om jag känner mig svagsint. Eller mindre troligt, lyckats kliva upp i tid och plugga tillräckligt innan. We will see...


Nå vad säger ni, Jacob eller Edward? ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Edward såklart!! ;) åhh, jag vill också se filmen.. Blir nog till veckan förhoppningsvis.. Hur går det med Epoxy och kvalsterallergin? Har ni det tokstädat nu eller?

2009-11-22 @ 12:52:14
URL: http://www.luckylad.se
Postat av: Sofie

Ida <- Den var riktigt bra! :) Det går sådär med allergin, medicinen han äter verkar inte fungera så bra. Och tokstädat har vi inte, eftersom det blir värre om man dammsuger.. Men jag har köpt en torrmopp som jag drar runt med iaf ;) Vi vädrar en massa också!

2009-11-22 @ 13:24:53
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Petter

Dom är ju så snygga båda två!

2009-12-12 @ 22:05:33
URL: http://pettersandstrom.com/blogg
Postat av: Sofie

Petter <- Ja eller hur, inte lätt att välja där inte ;)

2009-12-13 @ 12:25:22
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0