Gulp!

Varit borta på middag hela långa kvällen. Kom hem och satte mig vid datorn för att hjälpa älskling med bilannonsen.. Tänkte tvärkolla bloggarna jag bevakar via Bloglovin - har ju inte hunnit med det sedan jag åkte från Uppsala. Jag som alltid brukar klaga på att ingen uppdaterar sin blogg, insåg att det nog är för att jag kollar FÖR ofta. Döm om min förvåning då jag hade 104 olästa blogginlägg! Gulp! Började läsa men insåg ungefär halvvägs att jag inte skulle hinna färdigt. Ska aldrig klaga mer! :p

Sen så har jag gjort inbakade flätor på lillebror som börjar vara väldigt långhårig. Vad kul det var! Ska göra nya, mindre imorrn så dom ser mindre tjejiga ut ;p Nu lyssnar jag på lillasyster som ligger och sjunger vackert i sängen. Hon tränar inför uppträdandet på skolavslutningen. Jag kommer garanterat gråta (igen). Vilket lipsill jag har blivit! Men det är ändå allt bra mysigt att få ägna tid åt älskade småsyskonen. Och på måndag kommer äldsta lillasyster. Jag längtar! :D

Saknar bilderna från de senaste dagarnas festligheter. Hoppas dom kommer snart.. (en liten hint till er som har bilder alltså) :p
På tal om att sakna finns det en underbar pojkvän i Uppsala som är mycket saknad. Det pirrar i min mage när jag tänker på dig och på den dagen vi träffas igen. 
Tobias, jag älskar dig!




I don't know what it is that makes me love you so
I only know I never want to let you go
Cause you started something
Oh can't you see
Ever since we met you've had a hold on me
It happens to be true
I only want to be with you

It doesn't matter where you go or what you do
I want to spend each moment of the day with you

Look what has happened with just one kiss
I never knew that I could be in love like this
It's crazy but it's true
I only want to be with you

I don't know what it is that makes me love you so
I only know I never want to let you go

Cause you started something
Oh can't you see
Ever since we met you've had a hold on me
It happens to be true
I only want to be with you

You stopped and smiled at me
And asked me if I cared to dance
I fell into open arms
And I didn't stand a chance


Now listen honey
I just want to be beside you everywhere
As long as we're together honey I don't care

Cause you started something
Oh can't you see
Ever since we met you've had a hold on me
It happens to be true
I only want to be with you
No matter what you do
I only want to be with you



  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0