Replay

Ja vad gör jag ikväll egentligen?

Har otroligt nog hunnit med ALLT på mina listor! Ja förutom att packa ihop det sista, men det måste jag nog göra imorgon. Då kommer T:s pappa och hämtar alla grejor som ska till Uppsala - och troligen mig och hunden också. Kanske enklast med tanke på att vi ska åka så tidigt på fredagmorgon.

Hursomhelst så ägnar jag mig mest åt gamla trevligheter i form av musik. Under min gymnasietid så var min mp3 min allra käraste ägodel, hörlurarna satt i nästan jämt. Musiken var otroligt viktig för mig, och vad jag lyssnade på varierade stort beroende på vilket humör jag var på.

De senaste åren har jag inte ens använt mp3:n, mest troligt för att jag har någon mycket viktigare att spendera tiden med, nämligen T. Häromdagen skulle jag fixa en grej på min lista, nämligen att föra över min jättegamla bildmapp från lillebrors dator till mitt usb-minne. Hittade dock ingen mapp (hoppas den finns någon annanstans!) men däremot hittade jag min, pappas och syrrans musikmapp. 7 GB med underbar musik full av minnen!

Valde ut några riktiga favoriter, som har gått på replay på min mp3, och förde över dem på USB-minnet. Ikväll tänkte jag lyssna för nostalgins skull, men döm om min besvikelse då minnet helt plötsligt inte fungerade!! Sökte rätt på dem på YouTube istället och gjorde en spellista, så nu ljuder låtarna ändå i högtalarna. Sweet!

Vilka är era favoritlåtar genom tiderna?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0