Idag är ingen vanlig dag..

..för idag är det Tobias och mormors födelsedag!
 
Två av mina bästa vänner fyller år på samma dag. De två personer jag först ringer om det är något jag vill prata om, eller för den delen bara för att slöprata med om det finns någon tid över. Två otroligt godhjärtade personer som alltid stöttar mig och alltid står på min sida. Jag är så glad över att ha er båda i mitt liv! :D
 
Hoppas ni får en riktigt härlig födelsedag! Jag älskar er! ♥
 


Bakade GI-kakor till födelsedagsfirandet - utan socker och vetemjöl..
Blåbärsmuffinsen var goda och kokosbollarna okej, kärleksmumskakan var ingen höjdare.. men jag lär mig!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får gratulera Tobias så mycket från oss :) Såg du förresten att jag lagt upp bilder på vimplarna på bloggen? Jag blev jättenöjd, de gjorde verkligen "sitt" i edwards rum! tack än en gång :) Kram

Svar: Det ska jag göra! Jo jag var inne där alldeles nyss, vad fint det blev!! Verkligen matchande färger ;) Vad roligt att du blev nöjd, och varsågod igen!! Kramar!
ofiie.blogg.se

2012-09-12 @ 09:26:55
URL: http://www.luckylad.se
Postat av: mormor Ulla

Kära älskade du. Nu fällde jag en glädjetår. Jag tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig. Önskar dig all lycka och kärlek i livet.
Kram.

Svar: Ååh.. Vad fint skrivet av dig! Du betyder otroligt mycket för mig också.. Kram!
ofiie.blogg.se

2012-09-15 @ 00:19:01
Postat av: tobias

Med dig här kan man inte ha bättre födelsedag!

Svar: Sötnos! Älskar dig! :D
ofiie.blogg.se

2012-09-15 @ 16:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0