Fredagsmys

Sötnosen kom hem med sushi till mig! Ett perfekt sätt att fira grismuntan tycker jag! :D

Ikväll ska vi bara mysa i soffan och ta det lugnt, jag är sjuuukt trött efter dagen och veckan som gått. Kanhända att jag faktiskt har blivit smittad av förkylningen som älskling gått med i flera veckor nu, för hela min kropp värker också.. Tur att det är helg!

Imorgon blire sovmorgon för min del, och T ska iväg och fiska med en kompis. Hoppas att jag känner mig bättre också, då ska jag städa lägenheten ordentligt och sedan laga en riktigt god middag.. Är så roligt att laga mat åt någon annan! ;)
 
Bild från i somras när T hälsade på mig

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Jag skulle vilja smaka sushi. Ser ju så gott ut på bilden. Undrar hur det smakar.
Skönt att du får helg och vila dig. Kram mormor.

Svar: Kom hit så lovar jag att bjuda dig! Det är fantastiskt gott! :D Kramar
ofiie.blogg.se

2012-09-15 @ 00:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0