Ensam igen

Trots att jag inte hade någon tanke på att ta uppehåll med bloggandet i sommar så blev det visst så iaf. Har varit på väg att skriva fler gånger men insett att jag varken haft ork eller motivation till det. Skyller på att jag jobbar huur mycket som helst (vad sägs om 164 timmar på tre veckor denna månad?) och samtidigt inte lyckats bli av med en envis förkylning som plågat mig hela juli. Men nu börjar jag äntligen pigga på mig!

Nu när älskling har åkt så kan jag också ägna mina få lediga stunder åt eget pyssel. Ikväll har jag till exempel gjort jordgubbs- och rabarbersylt. Mums! Lär bli mer syltkokande och liknande innan sommaren är slut..  Under T:s semester har vi såklart försökt hitta på så mycket kul tillsammans som möjligt. Tänkte sammanfatta månaden med lite bilder, här kommer dem!

Semestervecka i Hemavan med fiske och marknad



Dagstripp till Mo i Rana med Eclipse på bio, supergod pizza och besök hos Dess



Vigsel i Hassebacken, Tärnaby


Motorveckan i Lycksele, såg K tävla i skoterkörning på vatten


Utflykt med min familj till Stornäs



Kommentarer
Postat av: Erika

Ja hon är en riktig goding min lilla plutt <3 Det är många som reagerar på det men det är så fint :)

2010-08-06 @ 10:07:21
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0