Sunday Morning

I söndags var vi riktigt duktiga, vaknade innan nio och bestämde oss (eller ja, T bestämde) att vi skulle ut och springa innan frukost! Kände mig riktigt hurtig, tyvärr gick det inte alls lika bra som sist, tvärtom gick det riktigt tungt. Tror tyvärr att en förkylning är på G.

Vid lunchtid åkte vi in och handlade på Coop, passade på att köpa med Echinagard då det var slut. Ska verkligen försöka hålla undan snuvan, det är det minsta jag behöver nu inför Sångboksmiddag & tenta.

Hann iaf plugga en del under dagen. T fick önska middag - blev en specialare med smoothie gjord på hemma-jordgubbar & banan och till det nybakt limpa med goda osten. Haha, inte varje dag man äter sånt, men är det födelsedag så är det ;)

På kvällen fick vi besök av T:s lillebror & hans tjej, jag hade bakat svartvinbärskaka (också hemifrån!) som vi mumsade på till Ensam mamma söker ;) Alltid lika trevligt!!

Idag kommer ÄNTLIGEN älsklings nya cykel. Som jag har längtat när jag har gått till och från skolan nu i två veckor och sett klasskamraterna svischa förbi. Fin är den också. Yay!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0