Haha ♥

Allra sötaste älskling lyckas inte sällan få mig full i skratt.

Ikväll hittade han åt sin mobilladdare som varit borta i TVÅ MÅNADER. Gissa var den låg? Jo, i byrålådan där vi lägger våra laddare! Det mest självklara stället hade han alltså inte letat på. Typiskt honom!

(kanske ska tillägga att den försvann när han var nere i Uppsala och jag var hemma, när jag kom hit hade den redan varit borta i en månad så jag antog att han hunnit leta överallt härhemma...)

Annars så har vi sett grannen på tv ikväll, Matakuten började och de var i ett skolkök i Uppsala. Tänk om de är på grannens arbetsplats, hann jag tänka innan jag såg en bekant kille i bakgrunden. "Tobias, är inte dedär vår granne?" ropade jag. "JO!" svarade T. Tänk för att det var de! Det var ju lite kul det med måste jag säga :)

Hursomhelst, nu ska jag gå isäng. Har iaf hunnit förbereda mig inför morgondagens laboration och läst på lite om olika patogena bakterier. Huvva, vi ska kunna långt mycket mer än inför virologin. Det är bara att inse - det blir bara värre....


Kärleken  ♥ 



Kommentarer
Postat av: Dessan

Haha, det brukar vara så :P ikväll hittade jag min lypsyl som varit borta sen första utekvällen här i umeå. Den låg självklart kvar i handväskan :P

2009-09-28 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0