090927

Idag har vi hunnit med en hel del samtidigt som vi mest bara myst ;)

Vaknade tidigt, somnade om, vaknade sent, fikade och åkte sedan ut på stan. Skulle försöka hitta ett par nya skor men hittade inte ett enda par som såg ut som jag hade tänkt mig. Blev istället en kjol (!) och nya underkläder, en bh bland annat. Hittade mina favoritschampo och balsam på extrapris också så nu har jag så det räcker i minst ett år! Bed Head Dumb Blonde heter det :)

När vi kom tillbaka till bilen i parkeringshuset hittade vi denna lapp på vindrutan:

Inte dåligt eller hur! Med tanke på att det är mycket jobb kvar på den. Tror T blev pepp iaf :) 

Kom hem och började göra "järn-mackor" som min familj kallar det, och fruktsoppa. T hade även varit och hyrt Slumdog Millionaire. Så ringde J mitt i alltihop och frågade om jag kunde komma på kåren och städa upp det sista i köket. Kändes riktigt drygt! Men så ringde hon upp igen och sa att det var så lite så jag slapp, yay!

Efter film åkte vi ut på klubben, la spår, tränade lydnad och tog in spåret. Lydnaden gick över förväntan än en gång, och spåret trodde jag absolut inte att han skulle klara eftersom det gick över flera stigar där mycket folk brukar gå. Men det gick jättebra! Tappade lite på slutet då han fick vind på början av spåret (början och slutet låg lite väl nära) men kom igen. Han tog alla apporter!

Nu har vi ätit kvällsgottis, en lite nyttigare efterrätt i form av bärcheesecake. Frysta bär, kesella vanilj och digestivekex. Mums!

 


Kommentarer
Postat av: Mormor Ulla

Hej!

Undrar hur dina skor ska se ut när du inte finner dem i stora staden? Luddor kanske, i så fall får du komma norrut och handla.

Så kul du verkar ha med allt nytt du får vara med om. Kram tll dig o T.

2009-09-28 @ 15:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0