Urk

Slutade tidigt idag, var så glad, kom hem och började planera helgen. Plötsligt kändes det som att luften gick ur mig och jag blev helt orkeslös. Nu känner jag bara för att göra absolut ingenting! :/

Finns fortfarande några saker jag måste göra:

>Göra klart & lämna in labrapporten för det praktiska provet
>Börja plugga inför nästa tenta
>Träna agility = nöta slalom
>Göra färdigt "pysslet" härhemma
>Gå prommis med K & dobermannsen

Det var väl det. Strök ridningen från listan, liksom slektfesten imorrn och shoppingen inför den.
Hoppas att orken lika plötsligt har tänkt infinna sig lite senare, så att jag kan ta tag i lite plugg.

Just nu ser jag iaf fram emot att älskling kommer hem, lyckades nämligen övertala honom att vi inte orkar laga mat ikväll, utan att han skulle hämta sushi åt mig på vägen hem. Mums! Sen så kommer jag ihåg ett löfte om chips också, vi har faktiskt så att vi kan göra guacamole hemma. Sa han inte något om en B&J också? För att jag varit så snäll och varit hem till hunden varenda lunch nu i två veckor? Tycks minnas det ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0