Supersnabb

Vi har bara en föreläsare under denna delkurs, allmän sjukdomslära. Han var tvungen att åka till Barcelona i två dagar så föreläsningarna blev flyttade till idag. Vi skulle gå från 9-16. Tio i elva säger han: nu tar vi helg!

För trött för att orka mer. Eller bara supersnabb. Eller så beror det på att alla tidigare årskurser har åkt till Finland den här veckan och även om vi inte får åka så har han ändå fyllt ut schemat. Konstigt är det iaf, man hade ju hellre fått en långsammare genomgång så att man hinner anteckna allt och förstå. Istället för som nu bara hinna skriva halvfärdiga meningar och knappt hinner lyssna på vad han har sagt.



Nåja, fördelen är väl att jag är hemma tidigt, T slipper åka hem på lunchen till hunden, och jag kan ägna mig åt att skriva på texten till vårt grupparbete (den där postern).

Igårkväll var vi som sagt ute och åt. Jag & älskling, lillebror, och mellanbror med tjej. Åh vad gott det var, och mycket trevligt sällskap! Sen att två killar från min hemby åt samtidigt på samma restaurang var ju lite lustigt :) Åt minst 15 bitar sushi, plus en massa annat också. Friterad banan med glass på slutet var såå gott :)

Efter maten när magen stod i fyra hörn åkte vi till T:s jobb för att byta däck på brorsans bil. Passade på att skriva ut lite fina histologibilder också, bra att kunna plugga utan mikroskop!

Ikväll ska jag över till K och äta tacos med tjejerna. Vi ska se Twilight också, igen för min del men första gången för andra ;) Det blir skoj!


Jag med mina tjejer ;)



Kommentarer
Postat av: Dessan

Skönt att få komma hem å ta tag i lite andra saker. Du ska se att den där kursen går galant även fast det blev lite flyttat hit och dit :) Sånt är ju aldrig uppskattat, dock så ska man ta vara på de lediga timmarna som man får =) Krams

2009-12-08 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0