Stuck

Har spenderat hela dagen på T:s jobb. Tyckte det var perfekt att sitta här och plugga, men man orkar faktiskt inte läsa hur länge som helst. Inte en tjock patologibok på engelska i varje fall.

Det går visst inte så bra för älskling att byta kemrem på BMW:n. Första gången han gör det så det är väl inte så konstigt iofs, men han sa fyra timmar. Nu har det gått åtta! Han hittade visst lite andra fel också som han skulle åtgärda när ändå allt är bortskruvat.

Blev lite uppgiven när det gällde läsandet. Räknade ut att min lästakt innebär att jag måste läsa tre timmar per dag i 15 dagar om jag ska hinna läsa den där boken. Då har jag inte räknat med att faktiskt plugga in det vi ska kunna till tentan. Suck. Inte blir man ledig..

Det ska hursomhelst bli så skönt att komma hem. Pratade med lillebror en bra stund, han berättade att han lagt in sill och att mamma och lillasyster bakar julkakor. Ja, även min favorit, snickerskaka :) Mys!

Nej, jag hoppas verkligen att han är färdig snart med bilen, jag börjar vara hungrig. Har nämligen levt på frukt, lite tårta och sånt som kommer ur kaffeautomaten idag. Inte direkt nyttigt, jag vet. Men vad gör man. Vill inte lämna stackars älskling själv heller..

Bara fyra skoldagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Det är väl klart att man ska ha lingon till dopp i gryta! ;)

2009-12-12 @ 19:29:38
URL: http://deessant.blogg.se/
Postat av: Dessan

Tack för din kommentar på "funderationer". Jag vet verkligen inte hur jag ska göra, känns skönt att veta att jag kan prata med dig. Kanske jag slänger iväg nå sms imorrn när jag sitter på bussen =)

2009-12-12 @ 22:31:42
URL: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0