Bildbevis

Jo nog fastnade jag på film alltid! Tv4:s lokalnyheter igårmorse. Flera i klassen hade sett mig dessutom :p En kursare undrade varför jag aldrig berättat att jag var hockeyfantast. Antar att det är för att man inte vill tråka ut folk som INTE gillar hockey med matchresultat och så vidare.

Nu blev det dock en massa prat om hockey ;) Det visade sig att en kursares föräldrar också höll på MoDo. Fast just nu är det mest Almtuna måste jag erkänna, det ÄR roligare när man känner någon i laget. Och lite fribiljetter då och då är bra för studentbörsen :p


Såhär ser jag alltså ut när jag pratar och ler på samma gång :p

Igår var vi som sagt på stan, jag & tjejerna. Var inte så lätt som jag trodde att handla julklappar men det blev en iaf.. Sen måste jag be T att skjutsa ut mig på lite andra affärer för att hitta resten. Bara två skolveckor kvar nu!


På kvällen åkte vi ut på gården, men inte bara T & L den här gången. Även K var med. Hon frågade nämligen i tisdags ifall det inte fanns fler hästar därute som behövde ridas. Genom djungeltelegrafen gick meddelandet blixtsnabbt, och kom det sig att hon redan nästa dag fick komma med :)


Världen visade sig vara allt bra liten när hästen hon skulle rida var en halvsyster till hennes förra häst! Tyvärr var utrustningen på flykt för kvällen så det blev ingen ridning för hennes del, men däremot fick hon agera ridlärare åt oss. Tänk, vilka framsteg vi har gjort innan - hur ska det se ut nu från vecka till vecka när vi har en sån duktig instruktör?! ;) Och jag kan lova att det värmde mitt hjärta när hon hon sa fina ord om Jennifer.. Nästa onsdag får vi se K rida! :)

Nu ska vi strax iväg och äta middag ute. Mm, sushi.. Som jag har längtat! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

wooho, jag känner en kändis :)

2009-12-04 @ 09:50:33
URL: http://lifiwestberg.blogg.se/
Postat av: Mormor Ulla

Ojoj då! Nu kan du lägga till movie star i ditt CV.Ha en skön helg och hälsa din älskling.

P.S. Vilken fin fågel du blev. Vill gärna se en bild på dig ensam i helfigur. D.S.

Kram.

2009-12-04 @ 11:29:12
Postat av: Sofie

Linnea <- Jamen wow, vilken grej va ;)



Mormor <- Haha, tror inte att de ger nåt jobb tyvärr :p Tack detsamma! Hmm, tror inte det finns nån sån bild tyvärr. Vi är ju kameralösa så jag får förlita mig på andras bilder :(

2009-12-04 @ 12:22:55
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: syrran

ser att du har finkappan o sjalen på ;)

2009-12-04 @ 20:51:18
Postat av: Sofie

Syrran <- Alltid :)

2009-12-11 @ 22:50:09
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0