Att få känna sig vacker

Tänkte bara visa hur jag ser ut numera, det är ju ett tag mellan gångerna som jag lägger upp bilder på mig själv ;) Jag håller som bäst på att spara ut håret inför min bal som kommer äga rum i januari nästa år, för att kunna skapa en fin frisyr. Eller ja, jag ska få god hjälp med detta av en duktig tjej.. Balklänningen kom för ett tag sedan, den är så fin och satt som en smäck! Åh, vad jag längtar! :D Sen kommer det ju även ett bröllop till sommaren, jag som hade tänkt klippa av håret efter balen får faktiskt vänta tills efter bröllopet istället. Men det är det så värt! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Fina du:)

Svar: Tack!! :D
ofiie.blogg.se

2013-09-25 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0