Spårkarta Östersund

Hittade äntligen en bra karta med alla skidspår samlade på ett ställe. Nu har jag ägnat mig åt att fylla i en väg jag ska åka för att ta mig till och ett varv runt Östersunds skidstadion. Det finns verkligen otroligt många skidspår härikring, så nu tycker jag verkligen att det är dags att lära känna fler av dem!
 
Den otäcka blåsten har nämligen stillat sig, och det är soligt ute! Bara minus 4 grader idag dessutom, vi har bara en hästresa nu på förmiddagen och en endaste katt på eftermiddagen så jag får se om jag kanske lyckas ta mig iväg innan det mörknar ikväll! Är så sugen på att åka skidor nu när jag inte har åkt sedan i söndags!¨Det är just det som är charmen med att vara här på praktiken, att om man har lite att göra kan man ägna sig åt uteaktiviteter i den vackra naturen istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0