Fina klappar

Kom på att jag aldrig berättat om vilka fina julklappar jag fick i julas, är så oerhört tacksam för alla fina saker! Använder dem flitigt allihopa!
 
 
I skrivande stund sitter jag till exempel i min allra första onepiece, hade inte tänkt skaffa en själv men är väldigt glad att jag fick en av mina snälla svärföräldrar, TACK! Varje gång jag går ut med hunden tar jag på mig mina superhärliga Icebug-kängor, de finaste skor jag nånsin haft! Har inte frusit en enda gång om fötterna sen jag fick dem, så TACK mamma! Och dessutom tack för den fina receptboken, och för den vackra tavlan som jag önskade mig, den ska hänga i vårt framtida hus ;) Varje gång jag ska bege mig ut för att åka skidor tar jag fram min vallaväska för att gnugga på ny fästvalla på mina skidor, känner mig riktigt proffsig och det går ju så mycket bättre att åka så TACK pappa! Plus att usb-minnet har kommit väl till pass i skolan - mitt gamla hade gått sönder.. Och på tal om skidor så fick jag ju fantastiskt fina slalomskidor & pjäxor av bästa pojkvännen som var jätteroliga att åka på så TACK älskling!
 
 
När jag och Tobias ska slappa i soffan framför teven slår vi gärna på ett avsnitt av I vår herres hage, fick säsong 1-3 av minsta lillasystern och vi har verkligen fastnat i serien, grymt bra så TACK lillasyster! När vi ska ut med kompisar och hitta på något kul sminkar jag upp mig med supermascaran och Isadora-ögonskuggorna jag fick av bästa lillebror, TACK för det! Och så tar jag på mig det fina linnet jag fick av äldsta lillasyster - TACK! Sen vill jag självklart säga TACK till mormor & R för presentkortet på IKEA, för att utöka vårt porslin med fler delar i den fina skyn-serien, helt perfekt! Till sist, TACK till farmor & farfar för pengarna, det är väldigt uppskattat av en fattig student!! 
Älskar att ge bort julklappar, men jag måste erkänna att det är fantastiskt att få julklappar också när man får så fina grejor, typiskt sådant som jag inte skulle köpa till mig själv men som förgyller mitt liv otroligt mycket nu!! Så än en gång, TACK!!

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Varsågod. Så roligt att se att klappen/klapparna är uppskattade. Som du säger så går du nog inte och köper såna grejor själv, student som du är.
Så trevligt det var att träffas helgen och kramas.Det ska vi fortsätta med nästa gång vi möts.
Ha det gott.***

Svar: Tack tack! Precis, det är så roligt att få sådant som man inte skulle köpa själv :) Hoppas vi ses under påsken! Kram
ofiie.blogg.se

2013-03-12 @ 15:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0