Hemma!

Åh, vad jag njuter av att äntligen vara hemma i de norrländska skogarna igen!
 
Nationaldagen var vi såklart lediga från skolan, och på så vis blev onsdagen den sista dagen i skolan. Både tisdagen och onsdagen ägnades åt redovisning av våra arbeten i kirurgiska vetenskaper. Det gick otroligt bra, jag är väldigt nöjd med min presentation och den skapade en hel del diskussion efteråt vilket var tanken. Plus att jag fick beröm av mina lärare! :D Så avslutet på detta skolår kändes helt okej ;)
 
Fick veta sent att jag skulle få åka med E & L upp mot Umeå redan på torsdag morgon, så det blev racerpackning med god hjälp av älskling :) Bilresan gick väldigt bra, förutom att Epoxy tyckte det var jobbigt med solen som lyste in i bagageutrymmet (Tobias bil har ju tonade rutor). Vi stannade och rastade hundarna och åt godaste salladen på Max, tillsammans med en Lyxshake med blåbär - åååååh vad god den var! :D
 
Resten av resan gick sämre, uppehållen var inga problem då jag hittade fina ställen att rasta hunden på, men alla jobbiga, fulla människor på tågen blev bara för mycket för både mig och min hund. Usch för folk som ska vara så störiga mitt på ljusan dag!!! Klev på Epoxy gjorde de, och jag kunde såklart inte välja vart jag fick sitta med honom. Var så skönt när jag äntligen fick kliva på bussen den sista biten! Fick dessutom sällskap av lillebror då också, det var kul! När vi kom hem hade mamma och pappa grillat, så vi fick äta en sen men god grillmiddag, inte alls dumt!
 
Sedan jag kom hem har det varit full rulle med alla skolavslutningar, har försökt hjälpa till så mycket som möjligt och det har gått bra, men nu ska det bli skönt när resten av familjen också blir lediga, tempot kommer nog sjunka rejält ;) Har inte heller kommit åt någon dator, men syrran fick en Ipad när hon gick ut nian så nu har jag lånat hennes laptop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0