Bugg & plugg

Det har varit en bra dag, som började tidigt imorse med frukost på sängen till födelsedagsbarnet och avslutades med höstens första buggträning!
 
Däremellan var jag i skolan och hade fallseminarie (om grisar såklart), lagade mat och bakade bröd - första gången jag gjorde bröd utan vanligt mjöl.. Det blev mot förmodan gott! ;) Åh, vad jag har saknat att baka under denna tid då vi har försökt äta nyttigare!
 
 
Plus att jag har ansträngt mig för att klämma in så mycket pluggning jag bara kan emellanåt. Muntlig examination i grissjukdomar är det som gäller på fredag, och jag börjar vara rätt nervös!
 
Hursomhelst är det dags att krypa till kojs nu, är riktigt trött nu efter buggen. Tänk att jag hade så dålig dans-kondition trots all löpning i sommar. Man använder tydligen helt andra muskler ;) Lär kännas imorrn! T fick förresten buggkursen i födelsedagspresent plus ett medlemskap i Uppsalas flugfiskeförening. Han ska få åka iväg på fiskeresa också i oktober, väldigt spännande för honom - och kul att lära känna nya människor! Bäst att passa på att göra sådana saker medan vi nu bor kvar här nere.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0