Sovmorgon

Sååå härligt med sovmorgon idag! Känner att jag verkligen behöver lugnet som den här kursen skänker mig, idag har vi självstudier fram tills halv två i eftermiddag. Imorse vaknade jag när Tobias pussade mig hejdå innan han åkte på jobbet, men sen kunde jag ligga och halvsova till klockan åtta. Skönt!
 
Har ändå hunnit med att ta en lång frukost inklusive tekopp i soffan framför teven, samt varit ute på en nästan timmes lång cykeltur med Epoxy. En väldigt lerig, men oerhört lycklig hund blev resultatet ;)
 
Nu ska jag gå igenom en massa röntgenfall igen, känner mig väldigt smart som tog med min externa hårddisk till skolan igår och flyttade över hela det digitala studentarkivet. Så nu behöver jag inte ens åka på skolan för att plugga! Fantastiskt!!
 
Hann göra ett kollage också av mobilbilderna från imorse! ;)

Kommentarer
Postat av: Inger

Vad skönt att få koppla av litegrann.

Svar: Så sant som det var sagt!
ofiie.blogg.se

2012-10-03 @ 17:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0