Ifall någon undrar..

..så är det såhär jag ser ut numera! ;)

Idag blir det lite shopping på förmiddagen - och som jag har längtat! Ny vikt = nya kläder, tycker att det är viktigt att fira sig själv lite när man varit duktig ;) Sen så var det länge sedan jag köpte några kläder till mig själv; två par jeans och träningskläderna är det som jag köpt i sommar. Innan dess minns jag inte ens när det var.. en endaste topp i våras och en t-shirt innan jul tror jag? Ja, lite och ingenting är det i alla fall! 
 
Eftermiddagen blir en repris från förra helgen, ska nämligen göra älskling sällskap på hans jobb och plugga. Bäst att ligga steget före, med tanke på att vi inte har någon inläsningstid till de feta tentorna som komma skall närmare jul. 
 
Ha en bra lördag alla fina!
 

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Waoooh!!
Pangbild!

Svar: :)
ofiie.blogg.se

2012-10-06 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0