Höst i Uppsala

Har varit regnigt här varenda dag den senaste tiden. Idag på lunchen klarnade det dock upp och solen tittade fram, så jag tog med mig kameran ut och fotade lite höstiga träd när jag ändå skulle rasta hunden. Inget seriöst alls, men jag gjorde ett litet kollage så ni får se de vackra färgerna. Björkarna hemma i norr blir aldrig lika fina!
 
Sen att det regnar nu igen är en annan femma.. blir ingen spårning ikväll då kompisens hund är dålig - tråkigt men jag känner inte för att ge mig ut i regnet helt själv (T är kvar på jobbet och grejar med bilen ikväll). Vi ska ses nästa vecka istället iaf! Epoxy har fått busa med bästisen i eftermiddag så han är trött & nöjd ändå..
 

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Så fint och mitt i allt en go och fin svart Pox.

2012-10-04 @ 21:22:05
Postat av: mormor Ulla

.....men nog är träden fina på hösten i Gunnarn också!

Svar: Jodå, landskapet är mycket vackrare än här, men jag tycker fortfarande att när man tittar på enskilda träd är t.ex. ekarna mycket vackrare med sina skiftningar i grönt-rött-orange-gult mycket häftigare än en björk som direkt blir brun-gul..
ofiie.blogg.se

2012-10-04 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0