Bakslag

Jag känner mig faktiskt piggare nu, om än långt från hur jag vanligtvis är. Grundläget är bättre om ni förstår vad jag menar. Men fortfarande kommer smärtan över mig då och då, jag tål inte minsta lilla stress längre.. Som nu när jag fick veta att vår hundförsäkring inte täcker datortomografin som min lärare tyckte vi skulle undersöka Epoxy med...
 
Fina hunden är nämligen inte heller sig själv fullt ut. Han är piggare än förut på promenaderna, men hemma vill han mest sova. Läraren tror att han har nånting som sitter fast i näsan, och som har orsakat en sekundär bakterieinfektion. Det har runnit grönt snor ur ena näsborren i tre veckor nu. Känns bra att utreda orsaken ordentligt, men samtidigt är jag så rädd att det kommer vara något som inte går att bota. Cancer till exempel.. Jag vet att jag måste försöka att inte tänka på det värsta direkt, utan hoppas att att det bara sitter ett grässtrå eller liknande i nosen, som är lätt att plocka bort. Och att det inte blir alltför dyrt... Usch!
 
Ska bli skönt att åka hemåt imorgon hursomhelst, ska försöka släppa allt jobbigt under helgen och bara vara. Att helgen börjar med en begravning är kanske inte det bästa, men förhoppningsvis blir det bara bättre sen.. Ser fram emot att träffa hela släkten, men mest av allt längtar jag efter fina lilla familjen som jag inte träffat sen i somras!!
 
En gammal bild på mig och bebishunden, den tiden vi båda var friska och krya..

Kommentarer
Postat av: Inger

Söta lilla voffsingen:)

Svar: :)
ofiie.blogg.se

2012-11-28 @ 22:23:40
Postat av: mormor Ulla

Hm, både bra och tråkigt besked. Jag längtar efter dig. Vi ses.

Svar: :)
ofiie.blogg.se

2012-11-29 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0