Morga Hage

Jag har haft en helt underbar långhelg! Har hunnit plugga en massa, vilket känns härligt. Fick dock en tanke till mig när jag satt här ensam i lägenheten om att livet består i så mycket mer än att läsa inför en tenta. Det har ju gått bra hittills, så varför skulle det inte göra det nu när vi har längre tids inläsning än någonsin?!

Därför bestämde jag mig för att vi skulle på utflykt på söndagen! På lördagen bakade jag två sorters kakor och köpte lite melon och jordgubbar på Grönsakshuset här utanför. Planerade var vi skulle. Och på söndagmorgonen åkte vi iväg till Morga Hage en mil utanför Uppsala med fika och allt. Otroligt vacker plats!

Det var helt fantastiskt väder! Varmt och strålande sol, men samtidigt blåste det svala vindar vilket gjorde att det inte blev alltför svettigt. Även T som avskyr värme tyckte det var härligt! :D Tänkte inte säga så mycket mer utan istället låta bilderna tala.. Vi hade iaf en fantastisk och minnesvärd dag! :D

Vacker hage

Finns mycket att nosa på här!

Epoxy blir SÅ glad när han får bada!

Nyfikna och orädda vänner på besök, som dock tyckte att han skulle hålla sig på lite avstånd

Uppe på utkiksplatsen

Jag och älskling!

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Vilka underbara bilder, både på miljö, vovve och par.

2012-05-23 @ 16:26:07
Postat av: Sofie

Mormor Ulla <- Tack så mycket, det var en helt underbar dag! :D Kram!

2012-05-24 @ 12:18:13
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0