Crosskörning

För ett par veckor sedan, när jag hade jour på hästkliniken, ringde T och sa att han skulle köpa en crossmotorcykel. Så typiskt av honom att ringa när jag inte riktigt kan prata! Sist han köpte cross var jag i Grekland med min familj ^^ Hursomhelst har han en cross nu, och eftersom det gör honom lycklig är även jag glad över det - trots att jag oroar mig över skaderisken..

Hittills har jag inte haft tid att följa med och se honom köra eftersom jag har haft så mycket plugg. Ikväll tog jag dock en paus från plugget då det blev riktigt fint väder! Tobias lillebror hängde med oss ut på landsbygden för att prova crossen även han. Så härligt att vara utomhus!!

Och jag älskar att helgen bara har börjat och att jag i princip har skrivit färdigt de delar av målbeskrivningen som jag hade ansvar för i vår grupp. När det är inskickat imorgon kan jag börja plugga på riktigt! :D Nästan bra att T ska jobba imorrn så att jag inte blir distraherad :p





Lycklig älskling som får köra cross! :)

Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

En glad man med vindrufs i håret och ett leende på läpparna.Allt pga en cross;

2012-05-23 @ 16:32:59
Postat av: Sofie

mormor Ulla <- När han är glad, blir jag glad. Därför gillar jag crossen! ;)

2012-05-24 @ 12:23:06
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0