Egentid

Måste erkänna att jag är rätt sliten idag, efter en hel veckas arbete utan vila. Så ikväll tog jag helt enkelt ledigt från alla måsten! Eller ja, jag var faktiskt duktig och handlade mat först, och passade samtidigt på att köpa några tjejiga dvdfilmer (som min käre sambo aldrig skulle vilja se), plus lite mörk choklad. Så nu har jag legat i soffan och sett film hela kvällen, och laddat batterierna en skvätt. Tror det får bli en film igen imorgonkväll, men på onsdag ska jag bjuda I & K på middag - det blir mys!

Nej, nu ska jag ut på kvällsprommis med hunden - och kanske att jag kan hitta lite mer hallon samtidigt. Fanns en hel del när jag var ute igårkväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0