Bästa Hemavan

En hel månad har gått, just den månaden som min fina T spenderade här uppe i norr. Den svischade förbi som om det var några dagar - iofs inte så konstigt när vi mest bara sågs på helgerna.. Usch vad jag saknar honom, igen! ;(

Den bästa helgen spenderades uppe i Hemavan, åh vad härligt det är att vara där uppe! Åka båt, fiska, äta god mat, gå på marknad, träffa folk - och så vår nya tradition, att se & höra mina syskon sjunga på sånglägret! Bilder följer nedan..

Jag och T har drömt länge nu om att sätta upp en egen stuga i Hemavan, och nu börjar det faktiskt bli lite allvar i de planerna! Ännu är det väldigt långt borta, men det börjar vara dags att iaf skaffa sig en tomt! Är ju bara 1,5 år kvar tills jag är färdig veterinär och flyttar norrut igen! :D 










Kommentarer
Postat av: mormor Ulla

Tänk vilka underbara barnbarn jag har.

Svar: Tänk vilken underbar mormor vi har!! <3
ofiie.blogg.se

2012-09-02 @ 14:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0