Fjärde året

Jaha, nu har alltså det fjärde året på veterinärprogrammet tagit sin början! Ingen mjukstart i år heller, men det har jag ju vant mig med vid det här laget..

Vi har hunnit få massor med föreläsningar med praktisk anknytning, plus att jag har fått prova att sticka en ko! Japp, skolan har köpt in några övningskossor till oss, inte dåligt ;p

Jag ser verkligen fram emot det här året, som sägs vara det värsta - jag tror på det bästa!
I varje fall är jag otroligt tacksam över att ha fått en massa erfarenhet i sommar, att redan kunna allt det där jag nu kan gör livet som veterinärstudent såå mycket enklare.

Nu är det snart helg!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

De var så lite så :) Det var kul att ni kunde komma, läser på din blogg att ni verkar ha fullt upp för det mesta! =)

2011-09-05 @ 12:19:27
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0