Drifting

Här kommer så den utlovade berättelsen om när Tobias provade drifting med Bmw:n! Eller ja berättelse är kanske att lova för mycket, men bilder kommer iaf!

Han var alltså och kollade på en driftingtävling i helgen i Tärnaby tillsammans med min pappa. De fick såklart inspiration, så på söndagskvällen åkte vi iväg på en övergiven asfaltsplätt och ställde upp kakburkar som koner. Tobias körde och körde, pappa körde litegrann, och Tobias körde lite mer tills däcken smällde. Sen var det roliga slut! Min uppgift var helt enkelt att fotografera spektaklet, så här kommer bildbeviset ;)







Kanske inte riktigt lika fartfyllt i stillbildsversion, men ni får försöka tänka er däcktjut, lukten av bränt gummi och en snurrande bmw! :D

Veckan på jobbet har gått i en rasande fart, redan fredag imorgon och jag ska åka hemåt direkt när jag slutat. Ska bara skjutsa en arbetskamrat till bussen först! Jag kan säga att det är mycket roligare dagar - som idag - när jag mest har fått hålla på med djuren.

Andra dagar lyckas jag fastna i städning HELA dagen, då är det mindre roligt. Men jag säger som mamma sa, när jag blir veterinär slipper jag det mesta av den biten i varje fall. Sen att det är så mycket pappersjobb istället tror jag blir bra, jag gillar ju att skriva och älskar verkligen att sortera papper - ja jag är lite konstig, jag vet :p

Näe, nu ska jag se till att packa lite grejor inför helgen, så jag slipper åka förbi här igen. Fort ska det gå hem, sista helgen med älsklingen nu! :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0