På hästryggen

Idag var jag och K ute på gården och red för första gången efter sommaren. Allt gick över förväntan, förutom att hästen vi lämnade kvar i hagen lyckades krypa under stängslet och springa efter oss, men det var en annan historia :)

Jennifer var superfin att rida! Från början var hon på väg att krångla, men sansade sig och därefter skötte hon sig fantastiskt bra. Jättekul att hon kom ihåg det jag lärde henne för tre månader sedan! Hoppas att jag kan ta mig dit och rida lite oftare nu, när jag har både K och L, plus kanske A som kan rida med mig. Samt S som gärna rider med mig om hon är hemma :)

Imorgonbitti ska jag baka tårta. För det är visst en speciell person som fyller hela 25 år :D


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Funderar lite över hur en HÄST kan krypa UNDER ett stängsel.. det måste du berätta sen.. :) Gissar att det är T som fyller år?, hälsa grattis isåfall!

2010-09-12 @ 00:27:53
Postat av: Sofie

Lillasyster <- Haha, ja det kan man undra, men det var inte så svårt. Bara en tråd som satt högt upp så hon gick ned på knä och tog sig ut på så sätt :p

2010-09-13 @ 11:54:01
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0