Nedvarvning

Det har lugnat ned sig en skvätt nu när nollningen är över. En riktigt rolig vecka har det varit, jag hoppas och tror att de nya amöborna tycker detsamma!

Jag älskar att öppna min nya kalender, se alla lediga kvällar och helger som bara väntar på att fyllas med roliga aktiviteter. Igårkväll var vi på Brukshundklubben och tränade en stund, och vilken otroligt peppad hund vi hade! Kanske ändå att det kan bli lite lydnad? :)

Ska bli spännande att se vad vi hinner med i höst i hundträningsväg.. Ikväll ska vi lägga blodspår i varje fall! Nästa vecka ska vi till Stockholm och gå viltspårprov. Hoppas, hoppas att han går sådär bra som han kan!


Det blir gamla bilder nu ett tag eftersom jag lyckats glömma kameraladdaren hemma hos mamma och pappa. Men den kommer på posten förhoppningsvis snart :)

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag hoppas du fått laddaren idag:) Nu ska vi på kalas till mormor. Grilla lite. Kram

2010-09-10 @ 16:36:12
Postat av: Sofie

Inger <- Jag var precis och hämtade ut paketet! Tack så mycket!! Önskar att jag hade kunnat vara med er ikväll :) Kram

2010-09-10 @ 18:40:45
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Tur att vi har så snälla föräldrar som kan skicka iväg det vi glömmer kvar hemma.. men ibland så glömmer man för att man vill ha anledningar för att åka tillbaka hem, hihi. ;)

2010-09-12 @ 00:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0