Ruskigt

Huh, det är riktigt tråkigt väder ute idag. Kallt, blåsigt och regnigt. Dessutom var det visst så mörkt att de tände gatlyktorna när jag var ute med hunden - kvart i två!

Ifall jag inte hade hund skulle jag INTE sticka näsan utanför dörren. Vilken tur då att jag har Epoxy, frisk luft och motion är ju aldrig fel, oavsett väder :)

Veckan fortsätter som tidigare veckor. Jag hostar, snorar och orkar ingenting. Var jättelängesen jag red, vilket känns riktigt tråkigt :( Vi är bjudna till en av T:s arbetskamrater för att titta på deras nya bebis, men inte törs jag riskera att smitta den lille.. Så jag pluggar. Och pluggar ännu mer. Känns bra, men jag vill leva lite också snart!

T stannar kvar på jobbet alltjämt, han fixar och trixar med nya motorn till BMW:n. Den måste ju vara klar innan jul, då vi ska dra den hemåt och köra isbil. Många timmar lägger han ned, det är tur att han tycker att det är kul också..



Snart bara två månader kvar till jul. Kanske borde man börja tänka på julklappar?


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jobbigt att vara sjuk. du går till universitet ändå väl? :) Jag ska börja handla julklappar i veckan hade jag tänkt, har redan kommit på nåt t dig, wiho;)

2010-10-21 @ 21:41:56
Postat av: Sofie

Lillasyster <- Mhm, det är trist, men jo jag går till skolan ändå, skulle aldrig tordas missa en föreläsning :p Det har då lett till att hälften av mina kompisar också insjuknat, så det känns mindre bra :(



Oj! Jag har faktiskt fixat ett par julklappar idag, men ingen till dig än. Måste fundera länge så det blir något bra :p Kramar!!

2010-10-21 @ 22:06:05
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0