Krassel

Jag vet inte huur många gånger jag har varit på väg att skriva ett inlägg! Alltid kommer nånting i vägen. Men det är väl sådär ibland..

Har dragit på mig en rejäl förkylning, T smittade mig. Så det har mest varit soffläge senaste tiden, igår var vi dock på middag hos L med hela gänget. De hade varit så duktiga och plockat massa svamp under dagen som vi fick smaka, mums! Epoxy var med och fick busa med Selma, det gick bra trots att hon tyckte han var lite väl stor och klumpig ibland :p

Förra helgen hade vi ännu ett besök hemifrån, denna gång av mormor och R. Så vi var mycket ute hos kusinerna igen, väldigt mysigt :) Plus att jag och mormor gick själva på shoppingrunda i måndags, det var kul!

Ikväll hoppas jag mest på att orka med veckans höjdpunkt. Jag berättade faktiskt aldrig vad T fick av mig i 25-årspresent för en månad sedan. Det var nämligen en buggkurs för oss två tillsammans. ÅH vad kul det är! Efter kvällens lektion har vi kommit halvvägs, och jag är redan peppad på att gå nästa steg till våren. Och tänk, T tycker det är lika kul som jag! :D

Kommentarer
Postat av: Mormor Ulla

Hej!

Tusen tack för dagarna med dig/er. Det var så roligt. Längtar redan till nästa gång. Hoppas ni kryat på er nu.

Kram mormor

2010-10-12 @ 20:32:40
Postat av: Anonym

Hej!

Tusen tack för dagarna med dig/er. Det var så roligt. Längtar redan till nästa gång. Hoppas ni kryat på er nu.

Kram mormor

2010-10-12 @ 20:33:06
Postat av: Sofie

Mormor <- Tusen tack tillbaka, det var så mysigt! Jag längtar också tills nästa gång, det blir väl jul :p Lite bättre är vi, men snorar massor fortfarande.. Kramar!

2010-10-13 @ 10:10:22
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0