Just nu

ska vi strax iväg på den fria buggträningen som klubben har på torsdagkvällar. Riktigt kul och inspirerande, men samtidigt lite läskigt ;) Alla är ju så duktiga där!

Både igår och idag har jag varit ovanligt duktig och pluggat som bara den hela dagen. Känns så skönt att ha kommit igång, tentan närmar sig och det har inte blivit mycket plugg förrän nu. Dosräkningen måste jag lära mig på något vis, för på den måste man ha 100% rätt på tentan. Hjälp! Har iaf mycket hjälp av de gamla tentorna ur fadderpärmen jag fick igår, tur att jag har en duktig fadder, och fadders fadder, och så vidare.

Så fick jag se ett mms från pappas arbetsplats, med marken täckt av snö och fjällen i bakgrunden. Måste erkänna att jag blev lite sugen på vintern! Trots att hösten är väldigt fin här.. men blåsig.

Hoppas ni har det bra alla därhemma i snöovädret!

Kommentarer
Postat av: Anki

haha, det är först nu jag såg kommentaren om inlägget med kastreringskampanjen, men bra, man lär sig något varje dag! Vad kul att du läser min blogg och lämnar ett fotspår! Det uppskattas :) kramar

2010-10-14 @ 20:29:31
Postat av: Inger

Vad roligt att se lite liv här på bloggen. Trodde nästan att du gett upp med den. Här är det bra. Fösta snön kom i veckan men det var inte så mycket.Lycka till med dospluggandet. Kram

2010-10-15 @ 20:02:23
Postat av: Sofie

Inger <- Nej, inte ger jag upp men ibland går det trögare än vanligt :p Ligger snön kvar eller? Tack, jag ska strax sätta igång med plugget, T är på jobbet och håller på med BMW:n :) Kram

2010-10-16 @ 10:28:12
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0