Trist

Det känns inte som att jag har något att skriva om just nu. Dagarna går förbi i ett töcken av trötthet. Jag (och mest troligt även resten av klassen) har svårt att hålla ögonen öppna under föreläsningarna. Det går så saaaakta framåt och föreläsarna lyckas inte få fram det intressanta i ämnet. Det har blivit så illa att varje ny timme i skolan känns outhärdlig...

Ikväll har jag varit på föreningsmöte på kåren. Bättre än att vara hemma själv iofs (T jobbar fortfarande över jämt), men det kändes mest som en jobbig fortsättning på en lång och tråkig dag. Självklart gjorde det mig bara mer sömnig, så jag lyckades inte riktigt hålla mig vaken när jag väl kom hem. Önskar att det vore sommar NU! 

En fördel med föreningsmöten är iaf alla gratisprylar man får med sig hem. Kvällens förvärv blev: en febertermometer, en ask färgpennor, ett fint anteckningsblock med hårda pärmar, ett usb-minne, ett pennfodral och varsin träningströja till mig & T. Det fanns stetoskop också men jag fick för dåligt lottnummer.. :( Däremot fick jag gratis mat, i form av soppa med nybakt bröd. Mums!


Jag & mina nya fräknar säger USCH för skolan just nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe nu blir du tyken på mig men du kan ju alltid skriva om bounce, ha! ;) men nej jag förstår om du tycker att det tappar sin magi. fin bild på dig, du har så fina ögon.



tänk att studieåret snart är slut iallafall. du kan nog hitta lite mer motivation någonstans. jag är supermotiverad nu med tanke på studenten, har lagt i högsta studieväxeln :) Filosofi och psykologi och projektarbetet ska avslutas.. Sen Kroatien och studentmössa!

2010-05-05 @ 20:18:06
Postat av: Sofie

Malin <- Haha :p Tack så mycket! Vad bra att du är motiverad iaf, hoppas du får de bra betygen du förtjänar nu också :) Jag vill också till Kroatien! Du får ha de så härligt :)

2010-05-05 @ 20:59:03
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Inger

Men vad är det för trögisar som håller i kursen? Vad är ämnet nu egentligen? Jag vet inte vad din sista, för det är väl sista, kurs för året handlar om ?

Vilken fint kort det var! Fräknar är väl sött:)

2010-05-06 @ 15:45:26
Postat av: Sofie

Inger <- Ja det kan man fråga sig, vet inte ens om det är riktiga lärare. Pedagogiskt är det då inte! Det handlar om Husdjursgenetik. Nästa vecka börjar vi med etologi, jag tror och hoppas att det är roligare! Tack så mycket, jag tror att det är sött iaf ;)

2010-05-06 @ 22:38:43
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0