Play-maraton

Åh, vad det känns bra med långhelg! Kan behöva ha några dagar på mig att klura på packningen till nästa vecka. Vi ska nämligen åka iväg hela klassen till Skara, tidigt måndag morgon med hemkomst sent fredag kväll. Målet med resan är att vi ska få se en massa olika gårdar som håller djur: får, grisar, kor och fjäderfä. Dessutom ska vi besöka slakterier. Plus en massa annat smått och gott, det ska bli väldigt intressant!

Ikväll var planen att åka på utflykt till Sigtuna med Tobias. Har blivit en hel del sådana utflykter till platser utanför Uppsala, och även fast anledningen egentligen bara är att köpa motordelar, så brukar vi ändå göra resan till något trevligt. Söka upp en plats med fin natur och gå en sväng med hunden.

Så efter middagen satte jag mig vid datorn, tänkte se ett avsnitt av Ponnyakuten på SvtPlay medan vi väntade på att säljaren skulle ringa. Det blev dock avsnitt efter avsnitt då killen aldrig hörde av sig. Till slut smsade han och sa att han skulle bli kvar på jobbet hela kvällen och vi måste komma imorgon istället.

Men jag blev fast på Play och fortsätter se avsnitt. Lika bra det, eftersom de försvinner från hemsidan precis efter att vi har kommit hem från Skara. Älskar det programmet! Och det är verkligen superbra att man kan se sina favoritprogram när man själv har tid och lust. Hett tips alltså!

Nu ska jag återgå till Play, bara två avsnitt kvar!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0