Helgavslut

Jag hade en mysig födelsedag i veckan med vännerna. Hade bakat en massa kakor som blev väldigt omtyckta :) Resten av helgen har vi bara tagit det lugnt. Fler har kommit hit och fikat, vi har tvättat och sett Eurovision Song Contest och imorse var jag på kyrkan.

Igår blev det dock en sväng på stan på eftermiddagen, jag tyckte att det var dags att använda upp mitt presentkort på Gina Tricot. Så jag köpte en massa sommarkläder, kan behövas med tanke på att hela min garderob går i gråskala och jag inte kommer att köpa kläder på hela sommaren. Kunde inte låta bli att handla på New Yorker också, och jag är SÅ nöjd med mina nya inköp!!

Ikväll har vi varit nere vid Mälaren och låtit hunden bada. Hans allergi är hemsk nu, så det svalkade säkert skönt mot huden. Jag hade såklart med mig mina födelsedagspresenter - ett teleobjektiv och ett kamerastativ. Fantastiskt vad mycket bättre bilderna blir nu!! Och på så långt avstånd dessutom.. Tack älskling för objektivet och tack mormor, R, farbror och moster för stativet! :D









Kommentarer
Postat av: Inger

Vilka fina bider! Det måste vara kul att ha en bra kamera.

2010-05-30 @ 22:27:51
Postat av: Sofie

Inger <- Tack! Det är fantastiskt roligt, jag är superglad över att ha fått sådana fina presenter :D

2010-05-30 @ 23:40:00
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Mormor Ulla

Bra att du blev nöjd med presenten. Nu står kameran stadigt på sina tre? ben och bilderna blir extra fina. Kul med foto som hobby.Ja, vi ses ju till helgen och då bär det väl av norrut även för dig.En lyckospark för tentan som kommer. Kramar.

2010-06-01 @ 15:45:02
Postat av: Malin

wow, tänk vilken skillnad det blev! Önskar att du kunde komma och ta kort på min student;) kram!

2010-06-02 @ 09:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0