Wonderful

Fantastiskt härligt att vara ledig!! Har bara slappat hittills idag och så lär det fortsätta ;)

Var ute på en megalång promenad med hunden på förmiddagen. Råkade hamna lite fel så vi fick pulsa genom lössnön, men det gjorde ju inte så mycket när solen skiner, det är varmt och man har ingen tid att passa. Underbart! Bilder kommer längre ned.

Nu har jag duschat, ska göra mig i ordning och sen gå på affären en sväng. Känner mig faktiskt lite piggare idag, så jag tänkte ge mig på att laga en god middag och sen limekaka till efterrätt. Innan dess ska vi dock förbi på caféet en sväng och träffa moster. Har beställt lite underkläder som kusinens klass säljer och dem skulle hon ta med sig dit..

Imorgon är enda planen att jag ska på kyrkan på morgonen. Resten är öppet. Yay!










Kommentarer
Postat av: Inger

Härlig dag hos oss idag. Vi har varit på skotertur till Grundfors. Grillat korv och druckit kaffe. Skön dag. Nu ska vi äta strax. Ser fint ut i Uppsala!

2010-03-21 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0