Fyra år ♥

Idag är det precis fyra år sedan jag och Tobias blev tillsammans. Tänk vad tiden går!

Mina känslor för honom är trots allt lika stora nu som då. Jag får fortfarande svårt att koncentrera mig när jag vet att han snart kommer kliva in genom dörren, och det pirrar i magen när jag ser honom. Självklart har vi våra bättre och sämre dagar, men han är alltid den person som jag helst av allt vill spendera 24 timmar om dygnet med. Vad jag än gör så blir det roligare om han är med!

En stor anledning till att vi trivs så bra tillsammans är nog att våra största intressen är gemensamma. Antagligen har ni redan listat ut vilka det är för längesen, om inte så får ni veta det nu ;) Nämligen träna hund, glo på sport och att köra snöskoter! Det sistnämnda har det ju blivit dåligt om sen vi flyttade hit ned till södern, men det ska vi ta igen nu på påsk ;)

Vi hade egentligen tänkt äta ute ikväll, men på grund av kommande förkylningar (ja, även T kände sig hängig idag) så har älskling lovat att laga en god middag åt oss här hemma istället. Det blir mys!


Det bästa med T är att han alltid står på min sida, men samtidigt kan ta ner mig på jorden igen när det behövs ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis från mig & Joel :) tiden går fort när man är tillsammans med någon som man trivs och fungerar bra ihop med.

2010-03-28 @ 21:32:13
Postat av: Sambo'n

Vi passar vekligen ihop som handen i hansken ;)

Kan inte tänka mig att de finns någon finare än dig.

Älskar dig!



ja ska ut med hunden nu, saknar dig redan!

2010-03-28 @ 22:04:04
Postat av: Sofie

Malin <- Tack så mycket! Du har nog helt rätt i det :)



Sambo'n <- Du är ju sötare än socker, älskar dig med!! :D

2010-03-28 @ 22:12:30
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Dessan

Hihi, tror nog allt att jag har tagit denna bild :)

2010-03-29 @ 22:56:20
URL: http://deessant.blogg.se/
Postat av: Sofie

Dessan <- Jajustja, det stämmer nog de ;) Har haft den på datorn så länge att jag inte reflekterade över fotografen ;p

2010-03-30 @ 14:56:53
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0